På Lyko sparas viss data i cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. Läs vår Persondatapolicy här.

Lyko Ingelsta

Koppargatan 20
Öppettider idag: 10-20
Telefon 011-101510
Boka salongstid

I vår butik hittar du alla produkter du behöver för håret från närmare 50 välkända varumärken tillsammans med vår salongsdel Studio by Lyko.

Våra kunniga frisörer och butikspersonal strävar alltid efter att förenkla, underlätta och guida dig till ditt mest fantastiska hår. På Lyko.se hittar du förutom hårvård allt du behöver inom skönhetsprodukter, med över 30 000 produkter bara ett klick bort.

Vi älskar hårvård och skönhet och drivs av passionen att hjälpa våra kunder till sitt allra bästa jag.

STUDIO BY LYKO

Vi strävar efter att alltid möta våra kunder med oslagbar service och omtänksamhet och engagerar oss helhjärtat i varje kund för att hjälpa hen till sitt allra bästa jag.

Vi är en fullservicesalong för alla behov med ett antal frisörer som hjälper dig till ditt bästa hårjag.

Våra behandlingar

  • Klippning
  • Färgning
  • Håruppsättningar
  • Hårförlängningar
  • Wash & Blow
  • Kurbehandlingar
Se alla & boka

Medarbetare

Betyg & kommentarer

Dålig service

Mycket dålig service när man kommer in i butiken. Ingen som bemöter kunden som kommer in i butiken. Hade förväntat mig att kunskapen om produkterna fanns oxå när man väl undra något, men inte det.

pernilla
Hej Pernilla

Det var mycket tråkigt att höra om din upplevelse, särskilt då vi strävar efter att våra kunder skall känna "WOW" efter att ha varit i kontakt med oss. Vi tar detta till oss och kommer att göra vad vi kan för att säkerställa att ingen kund kommer att behöva uppleva det du beskriver, igen. Vi hoppas att du vågar ge butiken ytterligare en chans.

Vänliga hälsningar.

/Maria, kundtjänst
2015-12-10 07:10 Annika
0 0

Klippning

Sjukt missnöjd med min klippning! Rekommenderar ej!!!

Maria
Administrator från Lyko
Hej Maria. Det var verkligen tråkigt att höra. Om du inte redan låtit frisören/salongen ta del av dina synpunkter så rekommenderar jag att du gör det. Ingen frisör vill att deras kund skall känna sig besviken och missnöjd. Hör gärna av dig till oss på kundtjänst om det finns något vi kan göra för dig. /Maria, kundtjänst 2015-09-25 09:04 Annika
0 0
Kommentar borttagen 2015-12-10 07:31 Annika
0 0