På Lyko sparas viss data i cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. Läs vår Persondatapolicy här.

Lyko Linden

Drottninggatan 41
Öppettider idag: 10-19
Telefon 011-107942
Boka salongstid

I vår butik hittar du alla produkter du behöver för håret från närmare 50 välkända varumärken tillsammans med vår salongsdel Studio by Lyko.

Våra kunniga frisörer och butikspersonal strävar alltid efter att förenkla, underlätta och guida dig till ditt mest fantastiska hår. På Lyko.se hittar du förutom hårvård allt du behöver inom skönhetsprodukter, med över 30 000 produkter bara ett klick bort.

Vi älskar hårvård och skönhet och drivs av passionen att hjälpa våra kunder till sitt allra bästa jag.

STUDIO BY LYKO

Vi strävar efter att alltid möta våra kunder med oslagbar service och omtänksamhet och engagerar oss helhjärtat i varje kund för att hjälpa hen till sitt allra bästa jag.

Vi är en fullservicesalong för alla behov med ett antal frisörer som hjälper dig till ditt bästa hårjag.

Våra behandlingar

  • Klippning
  • Färgning
  • Håruppsättningar
  • Hårförlängningar
  • Wash & Blow
  • Kurbehandlingar
Se alla & boka

Medarbetare

Betyg & kommentarer

Underbara!

Har bara fått bra hjälp, dom tar sig verkligen tid och gör sitt yttersta! Salongen är också helt fantastiska! Hur de kunde förstå min vimsiga förklaring på hur jag ville ha håret (dom ja själv knappt förstod) är ofattbart, :P huuuur nöjd som helst!

Otrevligt bemötande

Jag har alltid blivit så väl omhändertagen på Lyko och föredragit att gå dit. Idag var jag inne på Lykos butik i Lindéns köpcenter i Norrköping. Jag köpte nyligen en plattång från GHD, som jag varit supernöjd med, men häromdagen slutade den att fungera.
Letade fram kvittot och gick ner idag för att få hjälp. Möts då på ett otrevligt sätt, inte av den som skulle hjälpa mig utan av den hon i sin tur rådfrågade(jag upplevde henne som otrevlig även mot sin kollega). Kvinnan svarar tjurigt att de inte kommer ha tid att titta på den fören efter storhelgerna, vilket jag har full förståelse för. Jag frågar om jag kan få något som garanti för att jag lämnat in min plattång för 2200kr- likt det man ex får när man lämnar in sin tfn. Mest av oro för att inte kunna bevisa att jag lämnat den där annars. Jag får då till snäsigt svar att de har mitt nr och ringer mig när den är tittad på. Jag blir helt chockad och går ur butiken med en väldigt obekväm känsla i magen. Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte ifrågasatte hennes otrevliga bemötande direkt, hur det för henne kändes rimligt att svara på mina frågor på det viset...
Men det gjorde jag alltså inte utan skriver istället här och hoppas det gör att det inte händer igen för någon annan. Och hoppas jag får tillbaka min plattång...
Nog gnällt! Väldigt nöjd sedan innan i alla fall- bortskämd med att mötas med bästa tänkbara bemötande.

Sofie
Kommentar borttagen 2015-12-18 10:20 Lisa
0 0
Hej Sofie

Detta var ingen rolig läsning. Vi vill gärna att du kontaktar vår kundtjänst http://www.lyko.se/Info/Kundtjanst/, alternativt tar kontakt med butikschefen i berörd butik, så att vi kan få lite mer information kring det inträffade samt även en chans att reda ut det som hänt.

Tack för att du låter oss veta! Våra kunder är viktiga för oss och vi arbetar kontinuerligt med att utveckla och höja vår servicenivå. I detta arbete är feedback det mest värdefulla vi kan få.

/Maria, kundtjänst
2015-12-18 10:23 Annika
0 0
Administrator från Lyko
Kommentar borttagen 2015-12-18 10:24 Annika
0 0
Kommentar borttagen 2015-12-18 10:27 mariaelvira
0 0