Det verkar som att du använder en gammal webbläsare, det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

Ardell Magnetic Lash Accent 002

8 Betyg
195:-
Fri frakt, kan skickas omgående

Fler nyanser

Accentfransar kan användas på två sätt, främst genom att endast placeras på den yttre delen av dina fransar, för att ge en "cat-eye" effekt. Det ger då en naturlig look där du inte fyller hela fransen. Du kan även applicera en accentfrans ovanpå en vanlig, hel frans för en skräddarsydd look med lite mer volym.

På Ardell's Magnetic Lashes används revolutionerande multimagnet teknologi med 6-8 mindre, nästan osynliga magneter, strategiskt placerade från ände till ände för absolut bästa magnetisk kontakt längst med hela fransen.

Med mindre och flera magneter garanteras bättre hållbarhet, reducerar synligheten av magneterna och du har fransar som sitter ordentligt längst med hela din fransrad.
- Fransbanden är redan formade efter ögat, vilket underlättar appliceringen.
- Magnetic Lashes kommer i Ardell's bästsäljande varianter.
- Gjorda av äkta (mänskligt) hår, för en fin, soft och naturlig look.
- Sitter där dom ska, inget franslim behövs. Dina Magnetic Lashes sitter på plats tills att du väljer att ta av dom. Återanvändbara.
- Ett tips är att använda mascara på dina egna fransar, innan du applicerar Magnetic Lashes, för enklare applicering och bättre fäste.

Placera den övre fransen ovanpå din egen frans och förslut magneterna genom att omsluta din egna frans underifrån med den undre fransen. Magneterna på den övre fransen låser fast med magneterna från den undre fransen.

Ett tips är att använda mascara på dina egna fransar, innan du applicerar Magnetic Lashes, för enklare applicering och bättre fäste.
2 användarbilder
Ardell

Köps ofta tillsammans

Ardell Magnetic Lash Accent 002
Lyko Nail Polish Turquoise 002
Pris för allt
254:-

Köps ofta tillsammans

Ardell Magnetic Lash Accent 002
E.l.f. Eyebrow Kit Medium
E.l.f. Exfoliating Scrub 100ml
Pris för allt
383:-

Betyg & kommentarer

Betygsätt produkten
Ditt betyg
Lägg till bilder

3.8

Baserat på 8 betyg
1
1
1
1
4
  • Mest hjälpsamma positiva
    Lyko Kundtjänst -
    för 2 månader sedan

    Naturligt fina

    Super fina när man väl får på dem. Ett tips är att klippa dem mitt itu, lättare att sätta dit delar.
    gillar
    för att lämna en kommentar
  • för 5 dagar sedan

    Kass kvalitet

    Fina fransar men kass kvalitet tyvärr för det priset :/ de första jag fick hem, där satt magneterna på olika ställen på fransarna vilket gjorde att de inte fastnade. Fick ett par nya och där föll 2-3 magneter av efter första användningen. Synd på annars fina fransar!
    gillar
    för att lämna en kommentar
  • för 1 vecka sedan

    👍🏻👍🏻

    Jaaaaa
    gillar
    för att lämna en kommentar
  • för 3 veckor sedan

    Superfina!

    Fransarna är jättefina, ger ett naturligt intryck. Dock är de väldigt pilliga att få på! Jag målade fransarna innan för att få stadga i dem och klippte fransarna itu som det stod i en kommentar längre ner, då gick det väldigt mycket enklare! Sitter bra, känns tåliga och är väldigt snygga!
    gillar
    för att lämna en kommentar
  • för 3 månader sedan

    Hjälp

    Har ingen skrivare så jag kan inte skriva ut en retursedel på denna trodikt vad sak jag göra då?
    gillar
    • maria
      Lyko Kundtjänst -
      för 3 månader sedan
      Hejsan. När du registrerar din retur så kan du skriva i kommentarsfältet att du önskar få returfraktsedeln via brev istället för på mail. Har du redan registrerat din retur så hör av dig till oss (via chatt, tele eller mail) så skickar vi dig en ny via brev istället. Inga problem. //Maria
      gillar
    för att lämna en kommentar
  • för 3 månader sedan

    Magneterna var lösa

    Fick precis hem fransarna och öppnade dom och ser att två av magneterna ligger lösa i förpackningen så jag tog upp och kollade på fransarna då ser jag att det saknas två på en av fransarna. Vad ska jag göra?
    gillar
    • ardell
      för 3 månader sedan
      Hej Jennifer! Vad tråkigt att höra att dina Double Wispies levererades i det skicket. Så ska det givetvis inte vara! Om du inte redan har fått hjälp av Lykos duktiga kundtjänst så kan du maila oss (info@noab.se Sverige distributör). Xoxo//Ardell
      gillar
    • anna
      Lyko Kundtjänst -
      för 3 månader sedan
      Hej Jennifer. Vänder du dig inte direkt till Ardell så vill vi att du registrerar en reklamation på detta så ska vi såklart lösa det på bästa sätt.
      Logga in på din användare och registrera en reklamation så hjälper vi dig vidare med detta ärende.
      gillar
    för att lämna en kommentar

Användarbilder

40 BUTIKER
Nyheter och erbjudanden
Följ oss

Kundtjänst

Copyright 2018