Det verkar som att du använder en gammal webbläsare, det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

Lyko gör det igen: Let's Dance 2019

Efter förra årets dundersuccé som huvudsponsor för Sveriges mest populära underhållningsprogram gör Lyko om bedriften även 2019! - Vi gillar att Let's Dance är både folkligt och glamoröst på samma gång. Det är ett bra sammanhand för oss att synas i, säger Kalle Eliason, Marknaschef på Lyko.

22 mar, 2019

Sedan starten 2006 har Let's Dance bara ökat i popularitet. Nu startar säsong 12! Konceptet går ut på att ett antal kända svenskar kastar sig handlöst ut på dansgolvet tillsammans med några av landets bästa och mest professonella tävlingsdansare. Det gäller att imponera på den kritiska juryn, som inte bara tittar på taktkänsla och bra koreografi det gäller även att visa passion och känsla i dansen för att få toppoäng, den skarpögda juryn missar ingenting. Pressen är stor och varje avsnitt leder närmare seger för den som är duktig och visar sina framsteg. 

- Let's Dance är helt klart ett av Sveriges populäraste program med över en miljon tittare varje fredag, säger Kalle. Där vill vi på Lyko såklart vara med!

Som vanligt leds showen leds av David Hellenius och Tilde de Paula och i jurybåset sitter Tony Irving som ordförande med Cecilia Lazar och Ann Wilson vid sin sida. Men inget av detta glamourösa tilltag skulle någonsin kunna visas på tv om det inte vore för programmets sponsorer. För andra året i rad gör Lyko sig ett namn som huvudsponsor på Let's Dance.


- Orsaken att vi är tillbaka är att vi gillar att Let's Dance är både folkligt och glamoröst på samma gång. Det är ett bra sammanhand för oss att synas i, säger Kalle på Lyko. 

Förra året gick det riktigt bra för lyko som delade ut goodiebags och stylade publiken. Hur kommer Lyko att toppa succén från förra årets sponsorskap?
– I år tar vi även ut Let's Dance som ett tema i våra butiker och i våra digitala kanaler. Vi gör Lets Dance till en stor kampanj med en massa bra produkterbjudanden. Ni måste gå och spana in våra snygga discokulor som hänger i våra Lykobutiker, säger Kalle.
 
Vad kan gästerna på Let’s Dance-inspelningen förvänta sig?
- Vi kommer ha en ännu bättre monter på plats i studion där du som gäst bland annat få håret stylat och tävla om riktigt bra skönhetsprodukter. Vår monter var mycket popular förra säsong

Nej, Lykos Marknadschef Kalle "vänsterfortar'n" Eliason vill inte dansa i TV. Men han spelar gärna luftgitarr!

en och jag tro den kommer gillas i år med, säger Kalle. 

-Om du inte är på plats på inspelningen, kan du som shoppar på Lyko förvänta dig någonting extra “dansigt”?
- Håll utkik efter våra Let's Dabce-erbjudanden. Superbra erbjudanden på kanonprodukter ÄNDA FRAM TILL SISTA PROGRAMET! Dessa gäller såklart både online som i butikerna, säger Kalle. 


Om du, som Lykos Marknadschef, fick möjligheten att vara med och dansa som stjärna I Let’s Dance, skulle du göra det då? Och vilken dans tror du skulle vara din bästa? 
Nej! Jag skulle inte vilja vara med och dansa. Jag har typ två vänsterfötter. 




Varje vecka har vi olika deals på skönhetsprodukter i samband med programmet. Vilket som gäller just IDAG ser du enklast på förstasidan, Lyko.se. Om du vill se vad vi har för supersköna och dansanta erbjudanden under hela Let's Danceperioden är det bara att klicka HÄR! 
 

 

Av: skönhetsredaktör krizz norman







22 mar, 2019

Tyck till om artikeln

Betyg & kommentarer

Skriv en kommentar
Lägg till bilder

Bli först med att ge din åsikt om artikeln

40 BUTIKER
Nyheter och erbjudanden
Följ oss

Kundtjänst

Copyright 2019