Det verkar som att du använder en gammal webbläsare, det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

Affärsmodell

Affärsmodell

Produkthyllor Lykobutik

 

Lykos affärsmodell är inriktad på att sälja professionella hårvård-och skönhetsprodukter på de nordiska marknaderna och försäljningen genomförs såväl online som i fysiska butiker. Lykos produktförsäljning består av hårvårds- och skönhetsprodukter och kan delas in i fyra produktkategorier och tre varumärkessegment. De fyra produktkategorierna utgörs av hårvård, hudvård, smink och parfym.

Varumärkessegmenten utgörs av professionella varumärken (som enbart återfinns inom produktkategorierna hår- och hudvård), selektiva varumärken (som återfinns inom alla produktkategorier utom hårvård) och semi-selektiva varumärken (som förekommer inom alla produktkategorier). Den största delen av Lykos försäljning består av hårvårds- och hudvårdsprodukter från professionella varumärken vilka Lyko har rätt att sälja genom att vi bedriver professionell salongs- eller behandlingsverksamhet. 

40 BUTIKER
Nyheter och erbjudanden
Följ oss

Kundtjänst

Copyright 2018