Det verkar som att du använder en gammal webbläsare, det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

REN Face Rosa Centifolia Foaming Cleanser

2 Betyg
199:-
Fri frakt, kan skickas omgående

En mild rosendoftande och skummande ansiktsrengöring som tar bort smuts och make-up utan att ta bort de essentiella oljorna från huden. Rengör och tonar huden. Huden känns fräsch och uppfriskad.  

Resultat: 

  • Tar varsamt bort smuts, föroreningar och make-up 
  • Balanserar, tonar och jämnar ut huden
  • Drar samman porerna

Användning: 
Massera lätt över ansiktet, skölj sedan av med ljummet vatten. 

Bio Extracts:

  • Polysackarider från Aloe Vera som hjälper till att lugna och vårda huden.
  • Polyfenoler från hundrabladsrosor som motverkar svullnad och vårdar och skyddar huden i ansiktet.
  • Tanniner från hundrabladsrosor som tonar huden och drar samman porerna.

Rosa Centifolia:
Är en serie skonsamma men ändå effektiva rengöringsprodukter baserad på en naturlig formula med rosenextrakt som tonar, mjukgör och lugnar huden. I serien ingår en makeup remover, en 3-i-1 rengöring, rengöringsbalsam, rengöringsgel, skummande rengöring och ansiktsskrubb. Här finns produkter för alla typer av rengöringsrutiner och produkterna fungerar bra för alla olika hudtyper. 

Innehåller:
Rosa Damascena Flower Water, Polyglyceryl-4 Caprate, Sorbitol, Glycerin, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Rosa Damascena Flower Oil, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide, Cymbopogon Martini Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Rosa Centifolia Flower Extract.

150ml

REN Skincare

Köps ofta tillsammans

REN Face Rosa Centifolia Foaming Cleanser
Lanza Healing Strength Silk Serum
Pris för allt
418:-

Köps ofta tillsammans

REN Face Rosa Centifolia Foaming Cleanser
Matrix Biolage ColorLast Conditioner 400ml
Matrix Biolage VolumeBloom Shampoo 400ml
Pris för allt
717:-

Betyg & kommentarer

Betygsätt produkten
Ditt betyg
Lägg till bilder

2.5

Baserat på 2 betyg
1
0
0
1
0
  • för 5 dagar sedan

    Fick en allergisk reaktion, är INTE för alla hudtyper!

    Provade endast pyttelite på ena sidan av ansiktet, jag ville vara försiktig då kan kände att det doftade alldeles för starkt av parfym. Det som uppkom var en starkt brännande känsla strax efter att jag applicerat en minimal klick lödder på nedre kinden, jag tvättade av direkt och med mycket kallt vatten. Men reaktionen var redan igång, och spred sig upp över hela kinden, brände och gjorde ont, fick röda finn liknande utslag och huden blev EXTREMT torr. Innan jag testade rengöringen så tog jag lite av ögongelen ur startkittet och testade lite, men det började sticka direkt i ögonen och jag tvättade av det direkt med kallt vatten... Hade hört mycket bra om RENs produkter och ville se om det var så bra som folk sa, och min rengöring började ta slut så jag köpte denna. Det står att just denna hudvårds serie är för alla hudtyper, men det stämmer verkligen inte. Jag trodde eftersom att det ska vara så bra och rena ingredienser i RENs produkter, att jag inte skulle få någon reaktion, det är märkligt hur jag kan tåla produkter med en massa skit i men inte RENs? Har nu en hudvårdsserie för 400 kr som jag inte kan använda, vet inte vad jag ska göra. Jag köpte REN face rosa centifolia startkit och denna rengöring eftersom att den inte ingick i deras startkit, annars hade jag aldrig köpt båda. Testade lite och konstaterade att alla produkter i startkittet hade samma starka doft som jag inte tål. Fick gå hela helgen och se ut såhär! Fick använda Maria Åkerbergs aloe vera i hela ansiktet under helgen så nu är det väl lite bättre... Är jättebesviken och jag har slängt pengarna i sjön på ingenting!
    Snälla lyko, kan jag inte få reklamera? 400 kr är mycket för mig och skulle behöva dom för att betala för min pojkväns antibiotika istället. Jag bifogar gärna bild på utslaget om det krävs...
    gillar
    • miguel
      för 4 dagar sedan
      Att få ett svar vore ju väldigt bra tack, väldigt konstigt att någon som jobbar på lyko endast klickar "gilla" på det man frågar personalen?
      gillar
    • maria
      Lyko Kundtjänst -
      för 2 dagar sedan
      Först. Bra poäng Miguel! Vi är dock många anställda på Lyko och långt ifrån alla har möjlighet eller kunskap att besvara de frågor som inkommer. Vi som arbetar med kundservice besvarar allt som inte redan besvarats av någon annan.

      Amanda! Jag är ledsen att du behövt vänta så länge som tre dagar på återkoppling. Vi vill gärna försöka hjälpa dig på något sätt och för att vi skall kunna kika närmare på ditt ärende så behöver du kontakta oss. Du når oss antingen via mail, chatt eller tele. Hör av dig, så skall du se att vi löser detta på bästa tänkbara sätt. Du hittar våra kontaktuppgifter längst ned på sidan.

      gillar
    för att lämna en kommentar

Användarbilder

Ladda upp dina egna bilder

Ladda upp din egen bild av produkten. Eller varför inte resultatet av när du använt den?
40 BUTIKER
Nyheter och erbjudanden
Följ oss

Kundtjänst

Copyright 2018